Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2008. február 21., csütörtök



Már több napja vagyok adós az Athéné Alkotókör kiállításmegnyitóján készült képek közlésével. Hát, itt vannak.
A megnyitó maga február 21-én volt és azt kell tudni róla, hogy ez volt az első kiállítás, amit én nyitottam meg. Amúgy kiállító is voltam, meg rendező is, és a végén még a tervbe vett szakmai vita helyett nekünk kellett beszélni a művészi szándékainkról és a képeinkről, amiket szerencsére dícsértek:)
Úgyhogy mikor este 7-re végre dolgozni mentem, fáradt, de feldobott voltam.
(kin 4 . Sárga Önlétező Mag
Megfogalmazom, hogy Célba vehessem
Megmérve a Figyelmet
Lepecsételem a Virágzás bejáratát
A Forma önlétező tónusával
Engem az Egyetemes Tűz hatalma vezet.
another date
)

Nincsenek megjegyzések: