Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2010. december 19., vasárnap

Miért jó a hegyen lakni télen?

Mert reggel a hátsó kerítésen kihajolva észreveszed, hogy éjjel egy angyal pihent meg a patakon 
(és észreveszed, hogy az áramlat a szívben a legerősebb, ahonnan a fej felé tart)

 Mert a bejárati ajtód fölötti eresz megvédi a gépedet, ha karácsonyi képeslapot akarsz fotózni

 Ha már reggel nem csak érzed, de látod is, hogy fogai vannak a fagynak
 De nem fázol, mert elég a véredben az oxigén, hiszen a levegő, amit beszívsz, kristálytiszta
Mert ilyen

2 megjegyzés:

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Te jó ég! Annyira szeretem a hegyet és az erdőt, és már annyira hiányzott!!!! Tőlünk elég messze van az, ahová rendszeresen, ha lehetőségeink engedik, eljárunk. Már minden porcikám hiányolja. És most kicsit erdőben, hegyen jártam...
Köszönöm a szép képeket és nagyon találó sorokat!
Szép vasárnapot,
nfde

Katalina írta...

:-)
Én is így voltam sokáig, aztán láttam, hogy az én időbeosztásom mellett valami "automatikus" természetközelségre van szükség, mert másképp egyre nehezebb lesz ezt az elemi igényemet kielégíteni. Így aztán kiköltöztünk ide, és annyi jó oldala van, hogy szinte nem is bánom, ha valami kicsit kényelmetlenebb. Ezek a képek ezrével vannak itt jelen, és persze az sem utolsó, ha az ember látja a gyerekét szánkózni a hegyoldalon, vagy hóban hemperegni. Örülök, ha segít neked a látvány, hátha még abban is, hogy egy kicsit kimenj a szikrázó hidegbe. (a levegő kristályai közé :-)