Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2008. január 13., vasárnap

Teszt. A haladó maja naptár kurzus előfeltétele!

Vidó Kati kérésére tettem ki ezt az anyagot. Minden kérdéssel őt kell keresni: vido_katalin@hotmail.com

Mit tudsz az Álomvarázsról?


Ki(n) vagy? Rajzold fel a Kinedet! Az emberi holonon melyik ujjnak, a Föld holonján pedig melyik földrésznek felel meg a szoláris jegyed?




Milyen évben és hányadik holdhónap hányadik napján születtél a 13 holdhónapos szinkronárium szerint?



Milyen palotában és hányadik hullámvarázsban születtél?



Mi a harmóniaszámod és még melyek azok a Kinek név szerint, akik ugyanezt a harmóniaszámot viselik? Mi ennek a négyes csapatnak a neve (Melyik Idősejt)?



Rajzold fel a kapcsolathálódat és nevezd meg a vezető energiádat, a planetáris, az antipodális és az okkult partneredet!


Ebben az évben melyik energiát testesíted meg (szoláris jegy + galaktikus tónus)? Rajzold fel a kapcsolathálóját!

Sorold fel az energia családod tagjait és rajzold fel glifjüket!




Sorold fel az idő természetes ciklusait!




Írd le 1-20-ig a maja számokat!


1

6

11

16

2

7

12

17

3

8

13

18

4

9

14

19

5

10

15

20



Melyik szoláris jegyről van szó?


„Elengedem. Hagyom, hogy menjen. Átadom magam. Megbocsátok.”


„Én vagyok a teljes jelenlét most. Én vagyok a csillagok harmóniája.”



„Mélyen belülre zarándokolok, önmagam szentélyébe, hogy összegyűjtsem az ott reám váró ajándékokat.”

„Feltétel nélkül megbízom az isteni gondviselés forrásában.”


„Felveszem személyi erőm botját.”


„A fény gyermeke vagyok, azon isteni gyermek hatalmával és áttetszőségével felruházva, mellyel azonosítom létezésem.”


„Szívem megismerésével természetes módon csatlakozom az isteni akarathoz.”



Nyitott kehely vagyok. Én vagyok a világegyetem bőségének örömteli megnyilvánulása.”



„Mint galaktikus jelzőfény és befogadó, közvetlen kapcsolatom van Istennel.”



„Én vagyok a termékeny táptalaj és a lehetőség öncsírázó magja.”




Melyik galaktikus tónusról van szó?

Polarizálja a kihívást –

Megszervezi az egyenlőséget –

Harmonizálja a teljességet –

Tökéletesíti a megnyilatkoztatást –

A jelenlevőséget képviseli –

Meghatározza a formát –

Egyesíti a rendeltetést –



Jellemezd a színeket? Milyen irány és elem kapcsolódik az egyes színekhez?



Vörös-



Fehér-



Kék-



Sárga-






TZOLKIN – töltsd ki!

Rajzold be a szoláris jegyeket és a galaktikus tónusokat!

Jelöld be zöld színnel a Galaktikus Aktiváló Portálnapokat


Sárkány


1




























































































































































































































































































Nap















260


1


Nincsenek megjegyzések: