Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2007. január 22., hétfő

kin 129: Vörös Kristály Hold



A Rezonáns Hold 13. napja
A Vörös Mágneses Hold évében
kin 129: Vörös Kristály Hold
Szentelődöm, hogy megtisztítsam
Egyetemessé teszem az áramlatot
Lepecsételem az Egyetemes Víz folyamatát
Az Együttműködés kristály tónusával
Engem a Születés hatalma vezet.

Resonant Moon day 13
Year of the Red Magnetic Moon



kin 129: Red Crystal Moon
I Dedicate in order to Purify
Universalizing Flow
I seal the Process of Universal Water
With the Crystal tone of Cooperation
I am guided by the power of Birth

another date

1 megjegyzés:

Katalina írta...

Ha jól értem, a kérdés a technikára vonatkozik. Ez nem "festmény", hanem grafika, színes (akvarell)ceruza és színes tollak segítségével készült.

Ha a története, jelentése a kérdés, akkor el szeretném mondani, hogy egy nagyon szenvedélyes időszakban készítettem. Úgy értem, rendkívül elfoglalt voltam, ugyanakkor feszült bennem az alkotás szüksége is, és a kettő kizárta volna egymást. A probléma úgy oldódott meg, hogy 3 hétre ágyba kerültem, mert megsérült a lábam, és a kisfiam azonnal össze is törte a szemüvegemet, hogy csak 1 méteres körben lássak tisztán. Azaz, minden egyéb dolgomat feladva egyetlen lehetőségként az alkotás maradt. A három hét alatt jó néhány nagyon jó képet rajzoltam, de ez volt az első. Utólag úgy látom, hogy az általa közvetített minőség mindenképpen "meg akart születni".

A jelentéséről mondanék még néhány szót. A címe: Hold-inspiráció. Azt a dinamikus folyamatot - pillanatot próbáltam megragadni, ami részben analóg a kép születésével: egy asztrális létező hogyan áramlik be először finomanyagi, majd anyagi szerveinken át a létezésbe (sorsba), és hogyan segíti új tapasztalathoz a tudatunkat. Ez az új ismeret egyformán jön a Hold világos és sötét oldaláról, és ezáltal kiderül, hogy a "sötétség" csupán a világosság egy eddig ismeretlen fajtája. Ettől az új tapasztalattül lelkünk (madár) szárnyra kap, és bár először talán lényünk felkavarodik, új virágzás kezdődik.